Verzendbeleid

Cruciale informatie

  • Uiterste besteldatum: 12:00
  • Orderverwerking: 1-2 dagen (Maandag-vrijdag)
  • Orderdoorvoer: 6-7 dagen (Maandag-vrijdag)
  • Altijd gratis verzending

Je hebt je bestelling geplaatst. Wat nu?

Allereerst ontvang je een bevestigingse-mail met alle sappige details over je bestelling. Deze e-mail is ook een signaal dat je bestelling in ons verzendsysteem is terechtgekomen en dat onze ijverige crew ermee aan de slag is gegaan.

Gemiddeld verzenden we bestellingen binnen 1-2 werkdagen (meestal afhankelijk van het huidige volume en ook van het tijdstip van de dag waarop je de bestelling hebt geplaatst).

Zodra de bestelling is verzonden, ontvang je nog een e-mail met de traceercode van je bestelling. Daarna duurt het meestal ongeveer 6-7 werkdagen voordat de bestelling aankomt - ook dit hangt af van het huidige volume, je locatie en een paar andere factoren.

Annuleringen

Oh oh, is er iets gebeurd en moet je je bestelling nu annuleren? Dat kan, neem contact met ons op via info@loxosboutique.nl  met je bestelnummer en we zorgen ervoor (samen met een 100% restitutie). Je moet dit echter wel doen VOORDAT we de bestelling verzenden - je kunt het pakket later nog steeds terugsturen, maar met de extra kosten van retourverzendkosten.

Beschadigingen of verkeerde artikelen?

Het wachten is voorbij, je scheurt het inpakpapier eraf en kunt niet wachten om het aan te trekken - maar wacht even, er klopt iets niet!

Het kan een beschadiging zijn, of een verkeerde maat, of misschien een andere kleur. De meest voorkomende oorzaak is gewoon een menselijke fout - dus we verontschuldigen ons en laten we het oplossen, zullen we?

Neem binnen 24 uur na ontvangst van het pakket contact op met info@loxosboutique.nl , samen met je bestelnummer en foto's van het probleem. We nemen zo snel mogelijk contact met je op en zoeken een oplossing waar je blij mee bent.

Vertraagde bestellingen

Laten we eens kijken - maximaal 2 werkdagen voor de afhandeling, 7 voor het transport, dat brengt ons op het slechtste scenario van 9 werkdagen wanneer je het pakket in handen zou moeten hebben.

Ben je op dag 9 en heb je nog steeds geen pakket? Controleer allereerst de trackingcode. Ten tweede, neem ten minste 3 dagen extra de tijd en als er dan nog steeds niets is, neem dan contact met ons op via info@loxosboutique.nl  - onze klantenservice zal direct actie ondernemen. 

Contact

Adres
Loxosboutique door MEGASPLET, trgovina po internetu, d.o.o.
Gmajna 7, 1236 Trzin, Slovenië

Bedrijfsnummer: 6988407000
Btw nummer: SI84375493